04 September 2008

de descretit fruntea... : )

Atat de tipic romanesc incat nu m-am putut abtine sa nu vi-l impartasesc:

Un american isi cumpara teren langa casa unui romansi-si construieste o vila. In curtea romanului, langa gard si cu crengilecrescute mai mult in curtea americanului, era un nuc. Cand veni vremeasa rodeasca, nu crescu decat o nuca chiar deasupra curtii americanului...
- Cred ca e corect sa-mi dai nuca ... nucul ecrescut din curte de la mine !
- Sorry ... nuca o sa cada pe terenul meu !
- Hmmm... uite ce facem... iti dau eu un sut, siapoi imi dai si tu unul ! Cine rezista mai mult ... castiga nuca! da?
- OK, mister, eu fac box, asa ca...
Isi ia romanul avant... si... drept cu piciorulintre picioarele americanului ...
- Auuch! Oh my God! ... Ohhhhh !! ..OK, e randul meu..!
- Lasa bah! Tzine tu nuca! Mie nu-mi mai trebuie !

si inca unul atat de autentic... : )

Intra unul intr-un bar, afumat rau, se trantesteintr-un scaun, si comanda un whisky. Barmanu' zice, politicos ca nu-i da, ca e cam baut, si-i de-ajuns. Injura asta un pic si pleaca.
Nu trec 5 minute, ca intra iarasi omu', s-arunca in taburet, si comanda un whisky. Ii explica barmanul, mai ferm, ca nu-i mai da, ca si-asa a baut destul. Bodogane si injura omu', da se cara pe usaa fara...
Dupa inca 5 minute, iar navaleste omu' in bar, iar se priponeste intr-un scaun si comanda un whisky... Barmanul ii zice iar, de data asta raspicat, ca nu incape in discutie, ca omu-i mult prea beat... la care betzivanu izbucneste in plans:
- Dom'le , nu mai pot, pentru numele lu' Dumnezeu, matale in cate baruri mai lucrezi ?!??

No comments: