05 November 2007

AXE si PNTCD. Despre PNTCD - mai nimic

Un prieten mi-a trimis primul comunicat emis de PR-ul campaniei PNTCD pentru europarlamentare. Am crezut ca nu-i adevarat. Dar este. Despre mesajul PNTC - nimic. Despre proiectele sau programul PNTCD - nimic. Sloganul PNTCD - doar in titlu, sau asa cred, ca nu se spune nicaieri ca asta ar fi. Iata inca o mostra de "profesionalism" in PR-ul romanesc. Iata startul unei campanii cum n-are nimeni, "la nivel mondial". Le urez mult succes!

"“Raman roman in Europa”, o campanie cum n-are nimeni !
Bucuresti – 29 octombrie 2007
Au trecut aproape 18 ani de la Revolutia din decembrie si astazi, dupa multiple incercari electorale, Romania este din nou in campanie! O campanie speciala atat prin prisma experientei acumulate cat si prin natura faptului ca de aceasta data romanii isi voteaza reprezentantii pentru Parlamentul European!
Campania europarlamentara desfasurata de MV.com ( Motion Vision Communication) pentru PNTCD este cu atat mai speciala cu cat sunt folosite mijloace neconventionale de comunicare, intersectand reclama mobila MV.com-MAXI cu transmisia de materiale publicitare prin Bluetooth.
Asa cum spunea de altfel si Andreea Pali, General Manager MV.com “nu ne permitem luxul de a avea afinitati fata de un partid politic sau altul, incercam sa ramanem echidistanti ca firma furnizoare de servicii neconventionale de publicitate pentru intreaga piata. Ne mandrim ca am gasit deschiderea din partea staff-ului de campanie PNTCD pentru realizarea unei campanii unice la nivel european, poate chiar si mondial. MV.com-MAXI si MV.com-BLUETOOTH sunt doua din sistemele publicitare operate exclusiv de compania noastra in baza unor brevete de inventie, si cel putin acest lucru ne cosolideaza convingerea ca suntem originali, unici” .
Pentru prima data acest gen de campanie MV.com-MAXI&BLUETOOTH (reclama mobila & Bluetooth) a fost folosita in 2005 pentru deodorantul AXE. Astazi insa, este pentru prima data cand acest mix complex de comunicare publicitara neconventionala serveste o campanie electorala.
“Am avut curaj si am mizat pe original. Originale sunt vizualurile noastre, originale sunt categoria de mesaje operate de ele si nu puteam comunica toate acestea, decat intr-un mod cu totul si cu totul special, apeland la ineditul oferit in mod consistent si sustinut de MV.com”, declara Bianca Preda – PR Manager Staff Campanie PNTCD.
Contact media
Bianca Preda
PR Manager
BiG Media Relatii Publice"

No comments: