22 November 2007

Votati sau nu votati?!...

Chinezu' m-a colindat cu o leapsa de sezon. Si pe el l-a invitat Crivatu' (care a mai dat leapsa la cativa) la un exercitiu de sinceritate . Si ca sa-mi mearga bine tot... votul asta (care va' sa vina nu mai tarziu de duminica asta), primim cu... leapsa.
Pentru vot tot o sa-mi gasesc timp. Pentru ca e important. Pentru ca fiecare vot conteaza. Si pentru ca nu vreau sa hotarasca altii pentru mine, ci vreau sa-i aleg eu pe cei care or sa faca asta. Si pentru ca nu vreau uninominal. Chiar nu cred ca e bun pentru Romania, nici acum, nici alta data.
Si pentru ca m-am saturat de Basescu, de maimutarelile, scandalurile si mojiciile lui si de lipitorile de la PD, dar si de incompetentii din PNL.
Singura realizare basesciana este ca a reusit sa scarbeasca oamenii de tot ce inseamna politica si oameni politici. Ceea ce nu este deloc bine. Si desi si eu m-am saturat pana peste cap de politica, scandaluri si "jocuri de interese", nu ma las. Poata ca asta vrea, mai stii!? Ca daca oamenii nu merg la vot, voteaza numai "cine trebuie". Eu nu vreau sa ma reprezinte in PE gainari din PD care sa strige si pe-acolo "ciocu' mic, ca acu' noi suntem la putere!" si sa compromita tara si sa ne faca de ras mai mult decat au facut-o in ultimii 3 ani.
O sa votez, cu sinceritate, pentru europarlamentarii PSD. Nu pentru ca partidul e condus sau nu de Geoana ci pentru ca politica de dupa '90 mi-a demonstrat ca doar in PSD sunt oameni competenti. Chiar daca PSD mai are si el "uscaturile" lui, macar nu este un partid doar de "uscaturi". Chiar imi place partidul asta si cel mai mult imi place ca nu s-a splitat, desi foarte multi au incercat, au dorit si inca mai incearca si mai doresc asta.
Si cred ca alegerile de duminica vor veni cu niste scoruri surpiza, pentru ca multi au cam realizat ca au gresit in 2004 si, daca vor mai indrazani sa iasa la vot, vor incerca sa corecteze acest lucru. Vom vedea.

No comments: