11 May 2007

DA! pe 19 mai

Pentru ca am deschis ochii!
Pentru ca m-am saturat de circ, minciuni si manipulare!
Pentru ca m-am saturat de demagogie si populism!
Pentru ca m-am saturat de scandaluri si crize!
Pentru ca vreau sa fim o tara civilizata!
Pentru ca vreau sa fim o natiune respectata, nu aratata cu degetul!
Pentru ca nu mai vreau sa fim facuti de ras!
Pentru ca vreau oameni responsabili!
Pentru ca m-am saturat de lupta intre orgolii!
Pentru ca nu mai vreau lupte publice intre oligarhi!
Pentru ca m-am saturat de glume si hahaieli nesarate!
Pentru ca vreau sa fim romani, nu grupuri de interese!
Pentru ca vreau ca tinerii din tara asta sa aiba sansa sa-si faca un viitor acasa, nu sa mai emigreze!
Pentru ca vreau sa am un cuvant de spus!
Pentru ca vreau sa lupt, pentru copii mei!
Pentru ca nu ma mai las manipulata!
Pentru ca speranta moare ultima!

No comments: