16 May 2007

Nu mi-e frica!

M-am intalnit aseara cu niste prieteni. Nu ne mai vazusem de ceva timp. Inevitabil, in discutie a aparut si problema referendumului. M-a uimit ca, desi sunt oameni cu scaun la cap, sunt pur si simplu indoctrinati. "O sa il votam pe Basescu. Votati-l si voi. Se intoarce PD-ul la putere!". Suna ca o amenintare, cum era odata, cand trebuia sa votezi cu cineva, ca altfel....
Si ce daca se intoarca PD-ul la putere? Nu mi-e frica nici de PD, nici de Basescu, nici de nimeni din tara asa sau din alta tara. Si nu votez cu ei. Pur si simplu nu vreu sa trec cu vederea toate magariile pe care le-au facut si pe care le fac in continuare. OK, sunt de acord, si PSD-ul a facut multe. Dar astia pur si simplu fura pe fata si iti rad in nas, zicand ca ce daca, ei lupta impotriva coruptiei, asa ca au voie. Dar coruptii cine sunt?... Aud? Raspuns corect: PD si Basescu (cel cu dosar penal)... impreuna cu altii.
Si sa il votez pe Basescu de ce? Nu-mi place personajul absolut deloc. Nu imi inspira niciun fel de respect, cum ar trebui sa inspire un presedinte de tara, un politician de rang inalt. De fapt, nu imi inspira nimic. Sa votez nimic? NICIODATA!
Mi se pare un imbecil notoriu, pervers, parsiv pana in varful degetelor, tiranic, un om care nu stie ce inseamna dialogul sau respectul de sine sau fata de altcineva /ceva. Este un om care nu are valori si nu are valoare. Are doar sete de putere si ii place sa bage pumnul in gat oricui indrazneste sa-l nu fie de acord cu el. Nu voi fi de acord NICIODATA cu un astfel de om.
De aceea sunt convinsa ca se va gasi un inlocuitor mult mai potrivit, mult mai competent, mult mai respectat, mult mai bun.

No comments: